Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Produkt dnia

UNIFLAM 600 UNIFLAM 600 1 190,00 zł 1 349,00 zł

UNIFLAM 600 z szybrem UNIFLAM 600 z szybrem 1 275,00 zł 1 449,00 zł

Promocje

INVICTA CHAMBORD kremowa emalia INVICTA CHAMBORD kremowa emalia 2 770,00 zł 3 150,00 zł

INVICTA GAYA FEUILLE antracyt INVICTA GAYA FEUILLE antracyt 7 200,00 zł 8 200,00 zł

UNIFLAM 700 PANORAMA z szybrem UNIFLAM 700 PANORAMA z szybrem 2 950,00 zł 3 349,00 zł

INVICTA SEVILLE czerwona emalia INVICTA SEVILLE czerwona emalia 2 770,00 zł 3 149,00 zł

INVICTA SEVILLE kremowa emalia INVICTA SEVILLE kremowa emalia 2 770,00 zł 3 149,00 zł

INVICTA ILLY antracyt INVICTA ILLY antracyt 1 670,00 zł 1 899,00 zł

INVICTA ASHFORD antracyt INVICTA ASHFORD antracyt 3 430,00 zł 3 900,00 zł

INVICTA SIAM antracyt INVICTA SIAM antracyt 2 990,00 zł 3 399,00 zł

INVICTA CLASSIC antracyt INVICTA CLASSIC antracyt 3 210,00 zł 3 649,00 zł

Arysto 15 WW G 330/220x450 Arysto 15 WW G 330/220x450 6 825,00 zł 8 532,00 zł

INVICTA CH'TI czerwona emalia INVICTA CH'TI czerwona emalia 4 310,00 zł 4 899,00 zł

Arysto 10 WW LP 670x450 Arysto 10 WW LP 670x450 6 354,00 zł 7 942,00 zł

Producenci

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 690-044-066.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Odbiorca ma obowiązek sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki . Jeżeli  przesyłka jest uszkodzona lub budzi wątpliwości co do stanu technicznego przesyłki wewnątrz należy w obecności kierowcy który dostarczył towar spisać protokół uszkodzenia , bez protokołu reklamacje nie będą uwzględniane.
  6. Wszelkie koszty nieuzasadnionych reklamacji pokrywa klient.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@kominkiaz.pl lub telefonicznie: 690-044-066. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformują Nas koniecznie o zwrocie za pośrednictwem e-mail: info@kominkiaz.pl lub telefonicznie: 690-044-066.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. 
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

stat4u
Click Shop | Hosting home.pl